Vienna BadenPembuat paip kuasa dua galvanized dinding tebalbina

masa pelepasan:2022-08-26 12:49:28 Pengguna pos:256HP158312377 Paparan halaman:372

Petua teras:Vienna Baden,Besi legasi: A. besi legasi rendah (kandungan unsur legasi keseluruhan & le; %); b. Besi selai tengah (kandungan unsur s

Besi legasi: A. besi legasi rendah (kandungan unsur legasi keseluruhan & le; %); b. Besi selai tengah (kandungan unsur selai keseluruhan > ~ %); c. Besi seting tinggi (kandungan unsur seting total > %).

Keterangan produk tub kuasa dua adalah tub besi tembok tipis ringan dengan seksyen kuasa dua kosong, juga dikenali sebagai profil bentuk sejuk besi. Ia adalah seksyen baja dengan bentuk seksyen kuasa dua dan saiz, yang dibuat dari Q lengkap atau koil tergulung panas atau sejuk sebagai bahan as as, pengelilian sejuk dan penyelamatan frekuensi tinggi. Selain peningkatan tebal dinding, saiz sudut dan sempadan pinggir paip persegi khusus tergulung panas mencapai atau bahkan melebihi aras penentangan penyeludupan paip persegi terbentuk sejuk. Ciri-ciri mekanik yang meliputi yang baik, kesesuaian, kemampuan kerja sejuk dan panas dan perlawanan korosion, dan kuat suhu rendah yang baik.

Vienna BadenSelepas perforasi, tabung bulat kosong berguling secara berturut-turut dengan berguling salib, berguling terus-menerus atau berguling. Lepaskan paip selepas mengukur. Bit latihan konik mesin ukuran berputar ke embrio besi dengan kelajuan tinggi untuk membentuk paip besi. Diameter dalaman paip besi ditentukan oleh panjang diameter luar bagi bit mesin ukuran. Selepas mengukur, paip baja memasuki menara sejuk untuk menyemprot air sejuk. Setelah diselesaikan, paip baja diambil oleh tali pinggang

Jika hasil ujian tabung kuasa dua gagal memenuhi persediaan standar produk, yang tidak berpandangan akan dipilih, dan jumlah sampel ganda akan diambil dari kumpulan tabung kuasa dua yang sama untuk pemeriksaan semula item tidak berpandangan. Jika hasil pemeriksaan semula (termasuk mana-mana indeks yang diperlukan oleh ujian projek) tidak berkualifikasi, kelompok tabung kuasa dua tidak boleh dihantar. Jika item pemeriksaan berikut gagal lulus pemeriksaan awal, pemeriksaan semula tidak dibenarkan: A. Terdapat titik putih dalam peningkatan rendah; b. Mikroskopik.

LokbatanTerdapat banyak cara untuk menyalakan, seperti arc, percikan elektrik, api, arus kuat, forn suhu tinggi, sinar elektron, laser, radiasi suhu tinggi, microwave, forn kimia dll.

Ketebusan lapisan zink: ada perbezaan besar antara paip kuasa dua galvanized sejuk dan paip kuasa dua galvanized panas dalam proses galvanizing; Pipa kuasa dua galvanisasi sejuk susah untuk & ldquo; Pembakaran elektrik & rdquo; Warna bahagian ini adalah kelabu dan lapisan zink adalah tebal. Ia mudah untuk membentuk sudut mati semasa di sudut, menghasilkan kawasan semasa. Lapisan zink di bahagian ini adalah tipis,Vienna BadenGuoqiang galvanized pipe, dan tiada lapisan zink yang diletak ke paip kuasa dua galvanized sejuk. Pipa kuasa dua galvanized sejuk tidak mempunyai lump zink dan caking sebagai keseluruhan, tetapi lapisan zink keseluruhan adalah tipis, dan tebal lapisan zink dinding luar adalah μ m-μ m. Dinding dan luar tub kuasa dua galvanized dip panas terpasang dengan lapisan zink, dan akan ada tanda air dan beberapa tumor zink, tetapi lapisan zink keseluruhan adalah tebal, dan tebal lapisan zink pada dinding dalam dan luar tub kuasa dua adalah -mu; M di atas. Sifat tub kuasa dua QB!

Menurut klasifikasi cair dan jenis forn, which mainly has strict tolerance and roughness for the dimensions of inner hole and outer wall. Klasifikasi proses produksi bagi tabung kuasa dua diameter besar qb tabung kuasa dua diameter besar qb dibahagi menjadi tabung kuasa dua yang tidak tergulung panas, tabung kuasa dua yang tidak tergulung sejuk, tabung kuasa dua yang tidak tergulung dan tabung kuasa dua qb menurut proses produksi. Antara mereka, tabung kuasa dua qb dibahagi menjadi: (a) dengan proses & mdash& mdash; Arc welded square pipe, resistance welded square pipe (high frequency and low frequency), gas welded square pipe and furnace welded square pipe (b) are divided by weld & mdash& mdash; Klasifikasi bahan paip kuasa dua terweld bersinar lurus dan paip kuasa dua terweld spiral diameter besar qb paip kuasa dua: paip kuasa dua karbon biasa dan paip kuasa liga rendah. Besi karbon biasa dibahagi ke Q Q q SS, # besi,Vienna Baden4 "paip besi galvanized dip panas,Vienna BadenPipa kuasa dua tebal Galvanized, # besi, Q, St-, dll.

Analisis indeks fungsi bagi tabung kuasa dua - kekuatan bertindak pada bahagian dalam kemajuan yang besar. Muatan bahagian dipanggil muatan dan muatan perangkap. Kuasa pemusnahan tabung kuasa dua di bawah muatan dan muatan perangkap dipanggil muatan dan kuasa perangkap.

Jika hasil pemeriksaan semula tidak berkualifikasi (termasuk item yang hasil pemeriksaan awal tidak berkualifikasi dan pemeriksaan semula tidak dibenarkan), penyedia boleh menghantarnya untuk menerima satu per satu; Atau dilakukan semula rawatan panas (bilangan rawatan panas RE tidak boleh melebihi masa), dan cadangkan menerima dengan batch baru.

keperluan keselamatanJika hasil pemeriksaan semula tidak berkualifikasi (termasuk item yang hasil pemeriksaan awal tidak berkualifikasi dan pemeriksaan semula tidak dibenarkan), penyedia boleh menghantarnya untuk menerima satu per satu; Atau dilakukan semula rawatan panas (bilangan rawatan panas RE tidak boleh melebihi masa), dan cadangkan menerima dengan batch baru.

Kekuatan plasticiti dan sudut yang dibincangkan kemudian adalah indikator fungsi mesin logam di bawah muatan statik. Dalam latihan, banyak mesin mekanik berada di bawah muatan berulang kali, dan keseluruhan peluang lelah dalam persekitaran ini.

Prinsip mesin penyesuaian adalah bahawa cakera dibahagi ke dua sisi untuk memegang garis lurus besi bulat. Tuba kuasa dua profesional, tuba segiempat, tuba segiempat galvanized, tuba segiempat galvanized harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, operasi jujur! Pinggir ialah satu dengan radius r, dan pinggir luar lain mesti sama dengan dua diameter dengan radius R. Diameter kekuatan yang perlu ditujukan adalah D, dan jarak tengah diantaranya disesuaikan kepada R + R + D.


Vienna BadenPembuat paip kuasa dua galvanized dinding tebalbina



Tuba kuasa dua mempunyai julat luas medan aplikasi. Medan utamanya ialah industri pembinaan, yang mempromosikan pembangunan pembinaan ekonomi. Kerana proses produksi lubang tabung kuasa dua berbeza, desain produksi lubang tabung kuasa dua juga berbeza. seterusnya, saya akan memperkenalkan secara terperinci jenis desain lubang tabung di bawah.

Mengikuti keajaibanKekuatan kesan bertindak pada bahagian-bahagian dengan kelajuan besar dipanggil muatan kesan. Ia adalah khusus dalam produk dan sumber-sumber yang boleh dikembalikan. Bisnes ia termasuk: tabung kuasa dua, tabung kuasa dua yang tidak senyap, tabung kuasa dua galvanized dan tabung galvanized. Kekuatan logam di bawah muatan kesan dipanggil kuasa kesan.

Apabila memotong tabung kuasa dua, potongan dan pecahan potongan. Apa yang patut kita perhatikan apabila memotong tabung kuasa dua dan bagaimana menggunakannya? Hari ini, saya akan memperkenalkan beberapa masalah yang patut diperhatikan apabila memotong tabung kuasa dua. Jika operasi yang betul akan membuat potongan tabung kuasa dua berfungsi sangat licin, sila gunakan kain atau kain untuk membersihkan minyak di permukaan tabung kuasa dua Matahari atau tanah akan bersih sepenuhnya.

Kerana bilet hijau boleh ditekan ke dalam mana-mana bentuk ia mudah untuk menyalur tabung kuasa dua ke dalam produk yang sukar.

Vienna BadenPembebasan panas setempat dalam proses penywelding tub kuasa dua boleh mengurangi zon yang terkena panas, menghindari mikro bahan sensitif panas, dan menyimpan ciri-ciri bahan.

Prinsip ini sama dengan mesin gulung plat. Mesin bengkok boleh menentukan bulatan. Laras tinggi untuk melaraskan lengkung.

Warna paparan: warna tabung kuasa dua galvanized sejuk adalah hijau kuning, putih sian atau warna sedikit pada sudut tetap dengan matahari. Warna paip kuasa dua galvanized dip panas adalah putih perak pada sudut tetap dengan matahari.

Hak cipta dan notis:
1. Vienna BadenPembuat paip kuasa dua galvanized dinding tebalbina yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Vienna BadenPembuat paip kuasa dua galvanized dinding tebalbina, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Vienna BadenPembuat paip kuasa dua galvanized dinding tebalbina adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Vienna BadenPembuat paip kuasa dua galvanized dinding tebalbina mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

ViennaBadenmengesyorkanberita
ViennaBadenBerita terkini